2016

September

  • RE;nanoMORE

    RE;nano

    단추, 지퍼, 상품 태그와 같이 재고와 함께 버려지는 부자재를 모아 새로운 디테일 디자인으로 변신시키는 'RE;nano (리나노) 라인'
     리나노(RE;nano)의 나노(nano)는 10억분의 1배를 뜻하는 미터법 단위의 접두어로
     또 다른 낭비가 생기지 않도록 작은 부분까지 재사용 하겠다는 의미가 담겨있습니다.
     옷 전체를 분해하여 리디자인하는 기존의 래코드 상품과 달리 디테일 디자인에 업사이클링의 의미를 담았습니다.
     리나노 라인은 전사 브랜드의 3년차 재고 상품 중 부자재로 사용한 단추나 지퍼, 안쪽에 라벨 등을 분리하여
     기본 티셔츠나 셔츠의 포켓 등 디테일에 활용합니다.
     업사이클에 아직은 생소한 고객들에게 친환경의 의미를 무겁지 않게 전달하고자 합니다.
     
     ‘RE;nano’ line uses subsidiary materials like buttons, zippers, labels, and etc.
     that are thrown along with the inventory clothes, and transforms them into a new design details. 
     Nano in RE;nano means ‘one billionth’ in unit of measure. By using it in the name,
     RE;CODE commits to use even the smallest parts to avoid any further waste in producing.
     Unlike our original lines that redesign through dismantling the whole clothes,
     this new line includes the meaning of up-cycling through the use of details.
     Subsidiary materials, such as buttons, zippers, labels, and etc. are separated and added as details to the pockets of basic t-shirts
     and shirts to deliver the meaning of up-cycling more easily to the customers who are unfamiliar with the concept. 
  • RE;collection service has launchedMORE

    RE;collection service has launched

    리-컬렉션(Re-collection)’은 개인 맞춤 업사이클링 서비스입니다.
     오랜 시간을 함께해 추억이 많지만 지금은 유행이 지나 입지 못하는 옷을 새로운 디자인으로 변신시킴으로서, 추억과 옷 둘 다 새롭게 간직할 수 있습니다. 본인의 옷 중에 리컬렉션하고 싶은 옷을 가지고 매장을 방문하면, 디자이너와 상담 후 옷을 착용할 사람을 체촌하고 제작에 들어갑니다. 상품 제작은 래코드의 봉제장인이 수작업으로 진행합니다. 본래 옷의 역사가 남겨지도록 기존 라벨을 유지하고 새로운 리컬렉션 라벨이 부여되는데, 이를 통해 의뢰인의 이름과 리컬렉션이 완성된 날짜, 본래 어떤 옷이었는지 확인할 수 있습니다.
     
     ‘RE;collection’ is a personally tailored up-cycling service, through which we redesign the clothes of customers’ that have precious memories but are outdated, to enable customers in keeping both the memory and the clothes. If you visit our store with the clothes that you want to re;collect, we will go through a counseling and get body measurements to begin the production. The production will be hand worked by our artisans. The completed clothing will have a new label, which will include the information of the customer’s name, completed date, original clothes, along with the original label for the customer to see.

2015

June

  • RE;CODE’s PENNECT line for dogsMORE

    RE;CODE’s PENNECT line for dogs

    반려견과 함께하는 래코드의 페넥트 라인
     
     
     래코드가 선보이는 반려견을 위한 업사이클링 라인 ’PENNECT’는 PET+CONNECT의 합성어입니다.
     반려견과 주인의 유대 관계를 더욱 깊게 해준다는 의미로서 독특한 소재와 입체패턴 제작으로
     이전의 반려견 의상에서 만나보지 못했던 디자인과 퀄리티를 선보입니다.
     코오롱 그룹의 최고급 소재 재고를 사용하여 반려견에게 최적의 편안함과 멋스러움을 선사합니다. 
     
     
     RE;CODE’s PENNECT line for dogs 
     ‘PENNECT’, which is RE;CODE’s new up-cycling line, is a mixed word of PET+CONNECT for dogs,
     hoping to create tighter bond between the owner and the dog through it. 
     With the unique material and draping production, it provides design and quality hitherto unseen.
     It uses the best material in KOLON to give dogs the optimal comfort as well as style.

October

  • Seoul Eco-Bridge FestivalMORE

    Seoul Eco-Bridge Festival

    에코브릿지 페스티벌
     Seoul Eco-Bridge Festival
     
     
     
     제법 쌀쌀한 가을바람이 부는 잠수교 위 도로엔 자동차가 아닌 나들이를 나온 시민들로 북적거리는 제 1회 잠수교 에코브릿지 페스티벌은
     시민이 만들어가는 자원순환 문화 확산과 지역의 나눔장터 활성화를 위해 기획되었다.
     이 날 하루동안은 잠수교 차량 통제를 막고 잠수교 다리 위에서 다채로운 행사가 진행된다고 한다.
     래코드의 버려지는 자투리천을 연결한 대형천에 시민이 함께 ‘에코시티 서울’을 그려보는 예술작업과 윤호섭 국민대학교 명예교수의 폐현수막을 활용한 에코스테이션,
     어린이와 시민들이 직접 업사이클링 작품을 만들어보는 체험워크숍 등도 진행되었습니다. 버려진 소재에 새 생명을 부여하고, 자원순환 문화 확장에 앞장선
     래코드도 잠수교 에코브릿지 페스티벌에 동참하여 시민들과 업사이클링에 대한 개념을 나누고 돌아왔습니다.
     
     Many citizens have come to the Jamsugyo for the 1st Eco-Bridge Festival,
     which was held for the expansion of the natural cycle culture and the vitalization of the local sharing market.
     The bridge was closed for the festival, and various events happened on it, including drawing ‘eco-city Seoul’ on a large cloth made from remnants,
     provided by RE;CODE, eco station, using discarded banner provided by Kookmin University honorary professor, Ho-sup Yoon, and up-cycling workshop,
     where children and citizens could experience up-cycling themselves.
     RE;CODE, which gives new lives to discarded materials and leads the expansion of natural cycle culture,
     have shared the value of up-cycling t through joining the Eco-Bridge Festival at Jamsugyo.

November

  • The 10th Eco Expo KoreaMORE

    The 10th Eco Expo Korea

    제10회 친환경대전 참가
     The 10th Eco Expo Korea
     
     
     
     올 해로 10회째를 맞이하는 친환경대전은 국내 유일의 환경관련 전시회이자 국내 최대 규모의 친환경 박람회로 업사이클링 브랜드 래;코드도 참가하게 되었습니다.
     친환경의류와 소품을 전시하는 에코패션전을 비롯하여 혁식적인 제품을 소개하는 칭환경 창조경제관 등 다양한 전시도 이뤄집니다.
     관람객이 동참할 수 있는 체험행사와 업사이클 전시회, 80여개 환경기업이 참여하는 일자리 박람회 등 실생활에서 유용하게 활용할 수 있는 제품이 대거 전시되어
     국민의 친환경생활 확산에 크게 기아할 것이라고 합니다.
     
     The up-cycling fashion brand RE;CODE took part in the 10th Eco Expo Korea, which is the only and the largest eco expo in the country.
     The expo included displays on eco-fashion, introducing environmental friendly clothes and accessories, eco-creative economy, introducing innovative eco products,
     and much more. Through hands-on experience events, up-cycle exhibition, job fair, and etc.
     a great number of eco-friendly products that can be used in real life were introduced for the spread of eco-life throughout the nation.

December

  • RE;CODE awarded in 2015 DFAA Sustainability partMORE

    RE;CODE awarded in 2015 DFAA Sustainability part

    2015 DFAA Sustainability부문을 수상한 래코드
     RE;CODE awarded in 2015 DFAA Sustainability part
     
     
     
     2015년 12월 초에 있었던 홍콩 디자인어워드(DFA)에서 래코드가 Sustainability 부문을 수상했습니다.
     DFAA (Design for Asia Awards)는 2003년 홍콩을 국제 디자인 허브로 성장시키고자 홍콩정부와 8개의 상 중 래코드는 Sustainability awards의 특별상을 수상하는 영예를 안았습니다.
     수상 후 축하 영상 및 수상소감 그리고 래코드의 사례를 공유하는 스피치와 기념촬영 등이 진행되기도 했습니다.
     
     In the early December of 2015, RE;CODE was awarded an award
     from Sustainability part at Design For Asia Awards (DFAA) in Hong Kong.
     DFAA is an award organized by the government of Hong Kong and the Hong Kong Design Center to develop Hong Kong as the international design hub.
     Along the 8 awards that includes the first, second, third, grand, environment, technology, and etc. RE;CODE was honored to be awarded the special award of Sustainability awards.
     After receiving the award, we shared videos, acceptance speech, as well as a speech on RE;CODE, and took commemorative photographs

2014

May

  • The 11th Green Film Festival in SeoulMORE

    The 11th Green Film Festival in Seoul

    제 11회 서울 환경영화제
     The 11th Green Film Festival in Seoul
     
     
     
     제 11회 서울 환경영화제 개막식에 래코드는 업사이클링 브랜드로 패션 그 이상의 문화와 가치를 공유한다는 취지로
     참석한 배우 지진희, 고주원과 개막식 사회자 방은진을 비롯한 서울 환경영화제 관계자들의 옷을 특별제작하여,
     래코드의 독특하면서도 품위 있는 개념패션으로 많은 이들의 주목을 끌었다.
     
     As an up-cycling fashion brand, RE;CODE have specially made opening outfits for actors Jin-hee 
     Ji and Joo-won Go, opening MC Eun-jin Bang, as well as other related staffs, attracting much attention
     with the RE;CODE’s own unique and dignifying intelligent fashion.

July

  • Craftsmen Designers MakersMORE

    Craftsmen Designers Makers

    이탈리아 수교 130주년 기념 ‘이탈리아 공예가, 디자이너 그리고 장인’展
     ‘Craftsmen Designers Makers: Made in Italy with Love’ exhibition for the 130th anniversary of diplomatic relations between Korea and Italy.
     
     
     공예 디자인과 제작 과정에서 창조성의 역할뿐 아니라 디자이너, 이탈리아 공예가 장인과 브랜드의 관계를 통해 명품 산업이 어떻게 변화해왔는지 살펴보는 뜻깊은 전시였습니다.
     이렇게 멋진 한-이탈리아 수교 130주년 기념 두 번째 전시에 RE;CODE의 환상적인 무대 의상도 전시가 되어 많은 박수갈채를 받았습니다.
     The exhibition looked over at how the luxury industries have changed through not only the creativity in the process of craft design and production,
     but also the relationships of designers, Italian craftsmen, and brands. At the 2nd exhibition of this wonderful event,
     RE;CODE had the privilege to display its fascinating stage costumes, receiving a round of applause.

September

  • Atelier ProjectMORE

    Atelier Project

    아뜰리에 프로젝트
     Atelier Project
     
     
     아뜰리에 프로젝트는 래코드와 행복이 가득한집이 함께 한 아트프로젝트로
     가구 디자이너 5팀과 함께 코오롱 창고에서 잠자고 있던 버려진 옷, 군용 텐트, 에어벡, 자동차 시트 등의 소재를 창의적 아이디어로 재조합한 ‘리빙Re-ving’ 프로젝트입니다.
     래코드부터 패브리커, 쎄컨호텔, 길종상가, 디자인 캄캄, 스튜디오 카나리 등 디자이너 6팀은 각기 다른 소재를 이용하여
     두달간 제작한 작품으로 세상에 단 하나뿐인 업사이클링 리빙 오브제를 선보였습니다.
     
     Atelier project was a ‘Re-ving’ project where RE;CODE and five teams of furniture designers
     from Happy Design House have come together to recreated materials such as stock clothes, military tents, airbags, car seats, and etc.
     with creative ideas. RE;CODE and five other design teams, Fabrikr, Second Hotel, Bell Road, Studio KAMKAM and Studio Kanali,
     have each used different materials for two months period to create the sole up-cycling living objet.
  • RE;CODE displays in Hong Kong K11 Art mallMORE

    RE;CODE displays in Hong Kong K11 Art mall

    홍콩 K11 아트몰에 래;코드 전시
     RE;CODE displays in Hong Kong K11 Art mall
     
     
     코오롱인더스트리의 브랜드 래;코드(RE; CODE)가 홍콩 K11 아트몰에서 열린 ‘거침없이 한국 디자인 전’에 참여해 한국 현대무용 의상을 소개했다.
     이번 전시에 ‘더 화이트’를 콘셉트로 낙하산 재료와 재고 의류로 만든 한국 현대 무용 의상을 전시했다.
     또한 소재는 오간자(투명한 실크소재)를 비롯해 스포츠 점퍼와 카시트, 낙하산, 현수막 소재 등을 사용하여 많은이들의 호기심을 불러일으켰다.
     ‘업사이클링 오뜨꾸뛰르’의 매력을 유감없이 선보인 이번 의상들은 한복의 소매, 부채 살, 연꽃, 풍성한 한복 치마 등을 통해 한국의 미를 살렸다.
     
     KOLON INDUSTRY’S brand RE;CODE took part in the ‘Korean Design Exhibition ? Design Feisty’ at Hong Kong K11 art mall introducing Korean contemporary dance costumes.
     With ‘the White’ as the concept, it displayed the Korean contemporary dance costumes produced with parachute materials and stock clothes.
     It evoked many people’s curiosity through the use of unique materials such as organza (transparent silk material), sports jumper, car seat, parachute, banner, and etc.
     The collection, which showed the charm of ‘up-cycled Haute Coutre’, revitalized the beauty of Korea through the use of HANBOK (Korean traditional costume) sleeves, fan blades, lotus, voluminous HANBOK skirts, and etc.
  • RE;CODE 1898B Myeongdong Cathedral ‘Space of Sharing’MORE

    RE;CODE 1898B Myeongdong Cathedral ‘Space of Sharing’

    래코드 1898 Myeongdong Cathedral ‘나눔의 공간’
     RE;CODE 1898B Myeongdong Cathedral ‘Space of Sharing’
     
     
     명동성당 문화복합시설인 1898 신관에 ‘래;코드 나눔의 공간’이란 이름으로 오픈했습니다.
     새롭게 둥지를 튼 명동성당의 1898은 2029년까지 서울 명동성당 일대를 관광 특구로 육성하기 위한 리모델링의 한 시설로,
     시민들의 다양한 문화 예술 체험 공간으로 운영될 예정입니다. 그안에 래코드도 나눔의 공간에서 업사이클링의 모든 것을 보여주기 위해 함께하게 되었죠.
     라이브러리 갤러리 및 공방을 통해 업사이클링을 전시하며 직접 체험할 수 있는 공간으로 운영될 예정이랍니다.
     지속적으로 래코드는 나눔의 공간을 통해 다양한 문화&예술 관련 서적과 예술작품을 전시,관람할 수 있는 공간을 만들며,
     직접 업사이클링 공방수업까지 진행되오니 많은 관심 부탁 드리겠습니다.
     
     RE;CODE’s new space have opened in the name of ‘Space of Sharing’ in Myeongdong Cathedral multi-cultural complex, 1898.
     1898 is a multi-cultural complex at Myeongdong cathedral, which was remodeled to develop Myeongdong area in Seoul to a special tourist zone until 2029,
     for the various cultural experiences of the citizens.
     RE;CODE have joined them to spread words about up-cycling through the “Space of Sharing’.
     It will be operated as a library, gallery, and workshop for anyone to see and experience up-cycling.
     Through the ‘Space of Sharing’, RE;CODE will continuously have books on culture and arts, exhibit artworks, and hold up-cycling workshops,
     so please keep an eye on us for more updates.

2013

January

  • January Capsule Show in BerlinMORE

    January Capsule Show in Berlin

    신진 브랜드 및 디자이너 브랜드들의 트레이드 페어쇼 중 실험적이고 창조적인 무대로 평가 받는 베를린과 파리 ‘(capsule)캡슐쇼’에 참가했다.
     베를린 캡슐쇼에서 유일한 한국 브랜드였던 래;코드는 브랜드 컨셉의 특유성으로 같이 참여했던 100여개 이상의 브랜드들 중 단연 돋보이는 브랜드로 평가 받았다.
     특히 업싸이클링과 하이패션의 새로운 조화라는 극찬을 받으며 capsule(캡슐쇼) 자체에서 선정하는 주목할 브랜드 10에 뽑히기도 하였다.
     
     RE;CODE took part at both Berlin and Paris Capsule Show,
     which is known for its most experimental and innovative stage out of all trade fair shows for up-and-coming and designer brands.
     Being the only Korean brand at the Berlin Capsule Show,
     RE;CODE was evaluated as a most notable brand among more than hundred other brands with its peculiar brand concept.
     It was also officially selected as one of top ten noteworthy brands by the Capsule from its new harmony of up-cycling and high-fashion.

July

  • July Opening of RE;CODE at SERIES CORNERMORE

    July Opening of RE;CODE at SERIES CORNER

    2013년 7월 시리즈코너 래코드 매장오픈
     2013 July Opening of RE;CODE at SERIES CORNER
     
     
     
     ‘시리즈 코너’는 업그레이드된 브랜드 아이덴티티 및 복합 문화 공간의 모습을 표현한 신개념의 편집샵이다.
     감성적인 외관을 자랑하는 이 곳은 시리즈 브랜드 이외에도 가치 있는 새로운 개념의 독창적인 브랜드들과 함께,
     쉴 수 있는 카페 공간 Mug for rabbit (머그 포 래빗)과 함께 더불어 편안하고 여유로운 공간으로 꾸며져 있다.
     
     ‘SERIES CORNER’ is a select shop with a new conception presenting upgraded brand identities and complex cultural space.
     With the sensuous exterior, the space as a whole is decorated as a relaxing leisurely place, with brands, other than SERIES,
     that are original with unique concepts, along with Mug for rabbit that has a relaxing atmosphere.

October

  • October Frieze Art Fair in LondonMORE

    October Frieze Art Fair in London

    2013년10월 런던 프리즈 아트페어
     2013 October Frieze Art Fair in London
     
     
     래;코드는 세계 3대 아트페어 중 하나인 ‘프리즈 런던 아트페어(Frieze London/이하 프리즈/ 10.17 ~ 10.20)’에 초청되어 참가하였다.
     프리즈’는 영국 현대 미술 월간지 ‘프리즈’와 도이치뱅크가 주최하는 아트페어로
     기간 중 약 7만 5천명이 관람객과 8000여명의 문화 관계자가 참가하는 유럽의 대표적인 대규모 문화행사다.
     래;코드는 프리즈 아트페어를 위한 특별 의상을 제작하여 메인 스태프들에게 옷을 스타일링 하였고
     페어 기간 중 핵심 행사인 갤러리 나이트(East End Gallery Night) 파티에 단독으로 작품을 전시하였다.
     특히 이날의 행사는 최근 미국에서 가장 핫하게 떠오르는 곳이며 유럽에 첫 발을 내 딛는 에이스 호텔 런던(ACE HOTEL)에서 오픈에 맞춰 진행되었다.
     행사 전부터 아트페어, 에이스호텔, 패션의 만남으로 이미 현지에서 많은 이슈가 되어 이날 행사에는 많은 패션 및 예술, 문화, 언론 관계자들이 함께 하였다.
     
     RE;CODE was invited to one of the world’s three major art fairs, ‘Frieze Art Fair’ in London from October 17th to 20th.
     Frieze is a grand cultural event representative of Europe organized by the England contemporary art monthly editorial ‘Frieze’ and the Deutsche Bank,
     in which around 75,000 visitors and 8000 cultural officials gather.
     RE;CODE specially designed outfits for the main staffs of Frieze art fair,
     and also solely exhibited works during the East End Gallery Night party, which is the core event of the fair.
     This event took place during the opening of the ACE HOTEL London, which is the hottest emerging hotel in the U.S. taking its first step in Europe.
     With the encounter of the art fair, ACE HOTEL, and the fashion, which became an issue beforehand,
     the space was filled with those from the fields of fashion, arts, culture, and media.

November

  • November KBEE2013 in LondonMORE

    November KBEE2013 in London

    2013년11월 런던 KBEE2013
     2013 November KBEE2013 in London
     
     
     
     RE;CODE(래;코드) 가 영국 런던 올드빌링스게이트(Old Bilingsgate)에서 개최되는 코리아브랜드 한류상품박람회 (KBEE2013ㆍKorea Brand & Entertainment Expo)에 참가하였다.
     ‘KBEE 2013’은 유럽 내 한류 문화 확산을 위해 한국콘텐츠진흥원과 대한무역투자진흥공사 KOTRA가 주최하는 최대 규모의 해외 한류 문화 박람회이다.
     래;코드는 그 동안 해외 트레이드쇼 및 아트페어에서 실험적이고 독창적인 디자인을 다양하게 선보이면서
     해외 언론 및 시장에서 그 가치를 높이 인정 받아 높이 평가하여 참가 자격을 받았다.
     이번 전시회에는 버려지는 군용 텐트 및 낙하산 등을 활용한 밀리터리 라인과 에어백 및 카시트 등을 소재로 한 인더스트리얼 라인을 중심으로
     의류와 소품 약 100여 점을 전시하고 현지 바이어들과 상담을 진행 하였다.
     특히 언론들은 업싸이클링을 한 단계 뛰어넘어 예술 작품으로서도 충분한 가치가 있으며 하이패션은 물론 상품적 가치로도 손색이 없는 브랜드라는 평을 했다.
     
     RE;CODE took part in KBEE2013 (Korea Brand & Entertainment Expo) at Old Billingsgate in London, England.
     ‘KBEE 2013’ is a largest overseas Korean culture exposition for the expansion of Korean wave in Europe,
     hosted by KOCCA (Korea Cultural Content Agency) and KOTRA (Korea Trade Investment Promotion Agency).
     RE;CODE received the qualification to participate through the acknowledgments from foreign medias and markets
     of the values in its experimental and original designs from past overseas tradeshows and art fairs.
     Making its focus in its Military line, which uses discarded military tents, parachutes, and etc.
     and industrial line, which uses air bags, car seats, and etc.
     RE;CODE displayed around hundred clothes and accessories and proceeded counseling with the local buyers.
     The brand was highly acclaimed by the media as a brand that not only has the value of up-cycling,
     but also has the value of art works, and that its products are also of high fashion and commodity.

2012

May

  • Opening of the Pop-up Store in Hyundai Department StoreMORE

    Opening of the Pop-up Store in Hyundai Department Store

    팝업 스토어는 ‘가치의 순환’과 ‘착한 소비’의 의미를 대중들에게 알릴 수 있는 좋은 기회이다.
     2012년 5월 현대백화점을 시작으로 롯데, 신세계, K스페이스 등 지속적인 팝업스토어를 통해 래코드가 가진 의미와 가치를 전달하는데 힘쓰고 있다.
     
     Pop-up store gives a good opportunity to introduce the meanings of ‘value cycle’ and ‘good consumption’.
     Starting from Hyundai Department Store on May 2012,
     RE;CODE has continuously opened pop-up stores in Lotte Department Store, Shinsege Department Store, K-Space, and etc.
     to deliver the meaning and the value RE;CODE possesses.
  • 2012년 3월 RE;CODE BRAND 런칭MORE

    2012년 3월 RE;CODE BRAND 런칭

    재고의 소각으로 인한 환경피해와 물질적 낭비를 다시 생각하는 데서 시작되었고,
     독립디자이너들에게 앞으로 나아갈 기회를 마련해 주고 사회와 함께 가치를 나누는 시간으로 브랜드가 런칭되었다.
     이날 행사장에는 수트, 셔츠, 스포츠의류는 물론 텐트등의 다양한 소재의 재고 옷들을 해체와 재조립을 거쳐
     디자이너 개개인의 감성을 명확히 드러내면서도 공통적으로 브랜드의 기본가치를 담은 작품 100여 점이 전시되었다.
     
     Launching of RE;CODE began from rethinking about material waste and the environmental issues caused by incineration of inventory clothes,
     to giving new opportunities to individual designers and sharing values with the society. On the day of launching,
     the event hall was filled with around hundred pieces of clothing made by dismantling and reassembling suits, shirts, sportswear, military tents, and etc.,
     each of them showing the individualities of each designer.

August

  • Promotion Supporting Hearing-impaired YouthMORE

    Promotion Supporting Hearing-impaired Youth

    RE:CODE(래코드)는 이와 관련하여 ‘The traveling’ 이라는 주제로 지난 8월 23일 ‘가능성으로의 여행’을 위한 프로모션을 진행 했다.
     이날 행사에는 기존의 라인과 새로이 합류하게된 밀리터리라인, 강성도 라인이 선보였다.
     또한 다양한 음악을 주제로 강산에와 인디밴드인 코스모스사운드의 미니콘서트가 열렸다.
     거기에 강성도의 가능성을 순환하는 의미로 노력만 한다면 어떠한 장애도 걸림돌이 될 수 없고 그와 같은 큰 일을 할 수 있다는 점을 생각하며
     난청인 이지만 보청기 혜택을 못받는 사람들을 위한 보청기 지원 프로모션을 함께 진행하였다.
     
     In this context, RE;CODE proceeded a promotion called ‘Traveling to the possibility’ with the concept of ‘The traveling’ on August 23rd.
     Along the existing lines, military and Sung-do Kang’s lines were newly introduced on this day.
     There also were mini concerts by Kang San Ae and indie band Cosmos Sounds with a concept of variety in music.
     With Sung-do Kang being a good example of nothing can be an obstacle if one strives towards the possibilities,
     RE;CODE set out a supporting promotion for the hearing-impaired, providing them with hearing aids,
     hoping they’ll also come to realization that there are tons of possibilities in front of them.